Procedura și perioada de înscriere

Procedura și perioada de înscriere

Pentru înscrierea în vederea participării la activitățile proiectului, accesați secțiunea FORMULARE. După completarea formularului inițial și transmiterea acestuia, veți avea acces la un link care va permite descărcarea în format editabil a pachetului de documente necesare înscrierii. Ulterior completării, documentele se listează, semnează, scanează și se transmit pe adresa de email office@dadexpertise.ro, sau pot fi depuse personal, ori transmise prin posta pe adresa societății: 510096, Alba Iulia, Piața Consiliul Europei, Bl. 32E, AP. 22, jud. Alba. După primirea documentelor, veți fi contactați telefonic și pe email de către colegii noștri. Link-ul pe care îl veți primi după completarea chestionarului inițial, vă va permite accesul și la alte documente informative, cum ar fi procedura de selecție a grupului țintă și metodologia de selecție a planurilor de afaceri. Formularele originale, ale căror copii scanate au fost transmise pe email, le veți păstra și aduce cu Dumneavoastră pentru a fi preluate de către colegii noștri, în prima zi a cursului de formare.

Perioada de înscriere pentru primele activități ale proiectului – formarea profesionala, este cuprinsa intre 01.02.2018 și 15.06.2018. În fiecare județ al Regiunii Centru, va fi desfășurat cel putin câte un curs pentru minim 26 de participanți, urmând a fi finanțate minim 3 planuri de afaceri în fiecare din cele 6 județe ale Regiunii Centru. Cursurile se vor desfășura în perioada martie-iunie 2018, înscrierea planurilor de afaceri în concurs va avea loc în luna iulie 2018, iar selecția în luna august 2018.

Pentru înscrierea la cursuri trebuie sa aveți reședința sau domiciliul în mediul rural sau în cel urban, din Regiunea Centru, județele Alba, Brașov, Covasna, Harghita, Mureș sau Sibiu. Statutul Dumneavoastră pe piața muncii, trebuie sa fie, unul dintre următoarele:

  • Șomer. În conformitate cu Legea 76/2002 privind sistemul asigurărilor pentru şomaj şi stimularea ocupării forţei de muncă, cu modificările şi completările ulterioare, art. 5: -şomer – persoana care îndeplineşte cumulativ următoarele condiţii: este în căutarea unui loc de muncă de la vârsta de minimum 16 ani şi până la îndeplinirea condiţiilor de pensionare; starea de sănătate şi capacităţile fizice şi psihice o fac aptă pentru prestarea unei munci; nu are loc de muncă, nu realizează venituri sau realizează, din activităţi autorizate potrivit legii, venituri mai mici decât salariul de bază minim brut pe ţară garantat în plată, în vigoare; este disponibilă să înceapă lucrul în perioada imediat următoare, dacă s-ar găsi un loc de muncă (se va anexa copie a carnetului de șomer sau adeverință de la AJOFM, dacă aceste documente sunt disponibile).
  • Persoană inactivă. În această categorie sunt incluse toate persoanele, indiferent de vârstă, care declară că nu desfăşoară o activitate o activitate economico-socială:
    – Elevi si studenti – care în momentul înregistrării nu exercită o activitate economică sau socială şi care declară că frecventează o unitate de învăţământ de stat sau particulară, în vederea instruirii, sau dobândirii unei profesii sau meserii, indiferent de nivelul şi felul unităţii de învăţământ (se va anexa o adeverință de la unitatea de învățământ). Nu se includ în această categorie, fiind considerate persoane ocupate, persoanele de 14 ani şi peste care urmează cursurile unei instituţii de învăţământ şi care, în acelaşi timp, desfăşoară o activitate economică sau socială din care realizează un venit. Nu se includ in aceasta categorie tinerii aflați în afara sistemelor de educație, ocupare sau formare (NEETs);
    – Persoane inactive – În această categorie se includ persoanele în vârstă de 14 ani şi peste care în momentul înregistrării desfăşoară numai activităţi casnice (prepararea hranei, menţinerea curăţeniei, îngrijrea şi educarea copiilor) în gospodăria proprie sau a unei rude (de exemplu: soţiile casnice sau părinţii care nu sunt pensionari şi fac menajul în gospodăria copiilor sau îngrijesc nepoţii), neavând o sursă proprie de venit;
  • Salariat (angajat). Această categorie cuprinde persoanele care îşi exercită activitatea într-o unitate economică sau socială (indiferent de forma ei de proprietate) pe baza unui contract de muncă, în schimbul unei remuneraţii sub formă de salariu plătit în bani sau în natură, sub formă de comision etc. (se va anexa adeverinta de la angajator);
  • Lucrător pe cont propriu. În această categorie se includ persoanele care îşi exercită activitatea în unitatea proprie sau în mod independent ca meseriași, liber profesioniști, comercianți etc., fără a angaja nici un salariat, putând fi ajutate în activitate doar de membrii gospodăriei sau de rude, care nu sunt, însă, remunerate (se va anexa autorizație sau certificat de înregistrare).

Lasă un răspuns

Theme BCF By aThemeArt - Proudly powered by WordPress .
BACK TO TOP