+40 358 401303
office@dadexpertise.ro

ANUNT DE RECRUTARE pentru administrator formare si expert mediere

SC DAD Expertise SRL, in parteneriat cu Brahms Internațional SRL si Asociația SICFESZT EGYESULET implementează proiectul cu titlul „CALM – Calificarea și Medierea tinerilor NEETs șomeri în vederea ocupării” ID MySMIS 154393, care este finantat în cadrul Programului Operaţional Capital Uman 2014 – 2020, Axa prioritară 1 – „Inițiativa Locuri de muncă pentru tineri” apel de proiecte POCU/991/1/3/Operațiune compozită OS. 1.1, 1.2/3/Operațiune compozită OS. 1.1, 1.2

Obiectivul general al proiectului îl constituie cresterea oportunitaþilor de ocupare si facilitarea integrarii pe piaþa muncii pentru 372 tineri NEETs someri cu vârsta cuprinsa între 16-29 ani, din regiunea Centru, judeþele Alba, Brasov, Covasna, Harghita, Sibiu, prin oferirea serviciilor integrate de masuri active si personalizate de ocupare, cuprinzând atat formare profesionala si mediere cât si dobandirea de competente cheie.
ATRIBUTII
1. ADMINISTRATOR FORMARE
Verifica eligibilitatea participantilor la cursuri; Constituie seriile de curs; notifica la AJPIS cursurile,obtine aprobarea, planifica formatorii, intocmeste cataloage; asigura logistic desfasurarea activitatii (sala de instruire, echipam., curricule instruire,metodologii evaluare,suporturi curs, materiale consumabile,obiecte de inventar etc);Colaboreaza cu formatorii, verifica in instruire,modul in care se aplica curriculele;modul in care se realiz.evaluarile intermediare,inscrierea absentelor,notelor,mediilor in catalog; Organiz.exam.de abs.(convoaca comisia de examinare,elaborare subiecte de examen, urmareste intocm.documentelor); Organiz.evaluarea cursurilor de catre participanti:distribuie,colecteaza chest.de evaluare,de opinie asigura interpret.lor statistica;Urmareste folosirea dotarilor; Pt.cursurile care nu au autoriz.valabila, raspunde de autoriz: intocm. documentatia,reprezinta furnizorul de formare la analiza de autorizare prezinta si sustine documentatia.
2. EXPERT MEDIERE
Alege si administreaza metode si instrumente specifice activitatii; Mediaza si identifica canalul de comunicare intre tinerii NEETs someri si ofertantul fortei de munca/ realiz. preselectia candidatilor coresp. cerintelor locurilor de munca oferite si in concordanta cu pregatirea, aptitudinile, experienta,interesele acestora; coreleaza oferta cu cererea de pe piata muncii, faciliteaza contactele cu firmele interesate de profesii similare cu cele detinute de pers.care beneficiaza de mediere;Realizeaza moderarea exigentelor angajatorilor si supralicitarea calitatilor tinerilor NEETs somerii; identifica oferta de locuri de munca care reclama un profil de post adecvat; informare, publicare,afisare locuri munca vacante identificate;prin metode specifice mediatizeaza caracteristicile si posibilitatile profesionale ale beneficiarilor;selecteaza persoanele cu calificare corespunz.si le recomanda angajatorilor;Furnizeaza dupa caz, servicii mediere clasica si/sau electronica prin Serv.Electronic de mediere a muncii.

PROFILUL CANDIDATILOR — Experiența
Candidații trebuie să aibe studii superioare si dețină o experienta profesionala specifica postului, dar si experienta de 4 ani în implementarea a cel putin 2 proiecte cu finantare nerambursabila (4 ani) . Constituie avantaj certificarea competentelor antreprenoriale, dar si cunostinte dobandite formal sau informal management/comunicare/marketing/vanzari.

BENEFICII
Candidatul selectat va beneficia de o remunerație competitivă în concordanță cu responsabilitățile pozitiei, cu efortul depus în îndeplinirea lor și cu rezultatele obținute, în conformitate cu dispozițiile legale aplicabile și în limitele generale aprobate prin cererea de finantare, norma de lucru fiind de 4 ore/zi pt administratorul formare, respectiv 3 ore/zi pentru agentul ocupare.

Documente necesare pentru depunerea candidaturii:
1. Curriculum Vitae. Din CV-uri trebuie să rezulte îndeplinirea cerinţelor mentionate in profilul candidatului.
2. Copia actului de identitate
3. Copia diplomei(lor) de studii
4. Documente suport pentru demonstrarea cerinţelor, de exemplu, dar fara a se limita la: referințe/recomandari emise din partea angajatorilor sau a instituțiilor care au beneficiat de serviciile experului, copie contract/extras din contract de munca/colaboare din care sa rezulte experienta profesionala etc.

Modul de transmitere a dosarului de candidatură:
Documentele solicitate prin anunţul de recrutare pot fi depuse personal la sediul DAD Expertise din Piata Cons. Europei, 32E, Ap. 22, sau vor fi transmise în format electronic, pe adresa de e-mail office@dadexpertise.ro, cel târziu până luni, 11 iulie 2022, ora 12.00.
Netransmiterea, în termenul indicat, a tuturor documentelor solicitate poate atrage excluderea din procedura de recrutare și selecție. Prin transmiterea candidaturii, candidații își dau acordul implicit ca datele lor personale să fie procesate în scopul procedurii de recrutare și selecție, conform dispozitiilor legale. Societatea îşi rezervă dreptul de a intervieva numai candidaţii selectaţi.
Candidaţilor selectaţi pentru interviu li se pot cere documente și/sau informații suplimentare de natură să probeze experienţa lor sau statutul profesional.

ANUNT DE RECRUTARE pentru administrator formare si expert mediere
Derulează în sus