+40 358 401303
office@dadexpertise.ro

Anunţ achiziţie servicii de formare, proiect ESCU

 

DAD Expertise SRL, in parteneriat cu Încoronării Cons SRL, implementează proiectul cu titlul „ESCU-Economia Socială in Comunități Urbane”, cod SMIS 311852, proiect finanțat prin FSE+, in cadrul Programului Educație și Ocupare, ESO4.1, Prioritatea 4 – Antreprenoriat și economie socială, Acțiunea 4.a.2 Sprijin pentru dezvoltarea antreprenoriatului.

Obiectivul general al proiectului consta in dezvoltarea sectorului economiei sociale si a bunăstării comunitare prin sprijinirea înființării a 28 de întreprinderi sociale si creșterea abilitații persoanelor de a materializa idei de afaceri sociale inovative prin dezvoltarea competentelor antreprenoriale si manageriale pentru 132 de persoane care doresc sa înființeze întreprinderi sociale in mediul urban.

In vederea desfășurării A1.4. Organizarea si derularea cursurilor de specializare complementare, este necesara achiziția de servicii de formare antreprenoriala. Complementar cu activitățile de formare ca Antreprenor in economia sociala, derulate de catre partneri, ca suport si sprijin pentru înființarea de întreprinderi sociale, pentru dezvoltarea capacității și abilităților în diferite domenii relevante, ținând cont de nevoile identificate ale grupului țintă, in cadrul acestei activitati se vor derula cursuri de competente antreprenoriale comune.

Cursul va aborda ca tematică minim (dar fără a se limita la aceasta):
1. Introducere în antreprenoriat
• Profilul și aptitudinile antreprenorului
• Competențele antreprenoriale
2. Inițierea unei afaceri
• Ideea de afacere
• Planificarea și conducerea afacerii
3. Strategia de marketing
• Piața-țintă și poziționarea produselor/serviciilor pe piață
• Condițiile de intrare pe piață
• Marketingul afacerii
4. Politica de promovare
• Definirea pieței
• Strategii de promovare
• Vânzarea
5. Finanțarea unei afaceri
• Sursele de finanțare
• Indicatorii financiari
• Fluxul de numerar
• Atragerea surselor externe de finanțare
6. Dezvoltarea produselor/serviciilor afacerii
• Tehnologia necesară
• Produsul propriu-zis
• Cercetarea, produsele noi, costuri și investiții
• Protejarea drepturilor de proprietate intelectuală
• Relațiile internaționale (achiziționarea de know-how, licențierea, francizarea)
7. Riscurile afacerii și strategiile de dezvoltare
• Evaluarea și gestionarea riscurilor
• Strategii de dezvoltare
• Vânzarea afacerii (strategii de exit)
• Lichidarea afacerii, insolvența și falimentul
8. Planul de afaceri
• Utilitatea unui plan de afaceri
• Structura planului

Programul de formare va avea în atenție respectarea Cartei drepturilor fundamentale a Uniunii Europene, de care se leagă și principiile orizontale referitoare la dezvoltarea durabila, egalitatea de șanse, nediscriminare și accesibilitate, dar si a tale a Uniunii Europene și a Convenției Organizației Națiunilor Unite privind drepturile persoanelor cu handicap. Serviciile de formare care urmeaza a se contracta sunt apreciate ca fiind compatibile cu principiul DNSH, având în vedere că prin natura lor se așteaptă ca acestea să nu aibă niciun impact negativ semnificativ asupra mediului.

Perioada de desfășurare: de la data semnării contractului până la data de 31 martie 2025, intervalul și datele exacte vor fi stabilite de comun acord cu furnizorul declarat câștigător, în funcție de disponibilitatea participanților.

Număr ore activitate: 80 ore pentru fiecare grupă de participanți (aprox. 20 persoane la fiecare grupă).
Număr participanți: 132 persoane care intenționează sa înființeze o afacere in mediul urban
Număr grupe de curs: aproximativ 6 grupe (cu o medie de 22 persoane/grupă)
Locația desfășurării cursurilor: Regiunea Centru
Locația desfășurării cursului va trebui să întrunească condițiile optime pentru derularea cursului, conform legislației în vigoare pentru grupele organizate în format fizic și/sau online. Prestatorul se va asigura că sala de curs beneficiază de toate autorizaţiile de funcţionare conform legislaţiei în vigoare.

Prestatorul de servicii va prezenta documente justificative privind respectarea obligaţiilor contractuale. Recepţia şi verificarea serviciului se va realiza prin întocmirea unui Proces verbal de recepţie a serviciilor, semnat de către prestator şi reprezentantul desemnat al beneficiarului. Recepţia serviciilor se va efectua la sfârşitul fiecări sesiuni de formare.

REZULTATE AŞTEPTATE
– 1 chestionar de masurare a satisfactiei participantilor
– 132 persoane formate si certificate ANC in Dezvoltarea Competentelor Antreprenoriale (6 grupe de 22 de persoane).
– 132 de certificate de absolvire ANC
– Minim 33 de planuri de afaceri elaborate de catre participanti la sfarsitul cursului (max 4 participanti/1 plan)

Operatorul economic, va prezenta la depunerea ofertei, pe langa oferta tehnica si cea financiara, autorizarea ANC pentru desfășurarea cursului de competente antreprenoriale. Totodata, va prezenta o Declarație privind neîncadrarea în situațiile prevăzute la art. 15 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.66/2011 privind prevenirea, constatarea și sancționarea neregulilor apărute în obținerea și utilizarea fondurilor europene și/sau a fondurilor publice naționale aferente acestora, cu modificările și completările ulterioare.

Valoarea estimata a serviciilor propuse spre achiziționare este de 261.000,00 lei fără TVA.

Criteriul de atribuire a contractului de servicii: prețul cel mai scăzut
Data si ora limita pentru depunerea ofertelor: 20.11.2024 ora 12:00. Orice ofertă primită după acest termen este declarată respinsă.

Adresa unde se primesc ofertele:
Operatorii economici interesaţi pot solicita informaţii referitoare la achiziţie şi pot transmite oferta lor si in scris, pe adresa beneficiarului: Alba Iulia, str. Piaţa Consiliul Europei, bl. 32E, ap. 22, sau pe email la adresa office@dadexpertise.ro, în atenţia d-lui Alin Dumitru – manager proiect.
Mod de prezentare al ofertei: Ofertele trebuie redactate în limba română. Preţul trebuie să fie exprimat in lei per UM, în funcţie de specifiicaţiile menţionate, fără TVA inclus.
Perioada minimă de valabilitate a ofertei: termen de 60 de zile de la ofertare.

Anunţ achiziţie servicii de formare, proiect ESCU
Derulează în sus